Zoek
Alle categorieën
    Menu Sluiten

    Wij gaan verhuizen

    WIJ HEBBEN IETS LEUKS TE MELDEN, WIJ GAAN VERHUIZEN!

    Na ruim 21 jaar gaan wij een nieuw pand betrekken. De afgelopen jaren zijn we enorm geprofessionaliseerd en gaan we ons pand op de Dr. de Blécourtstraat verlaten. Na een periode van interessante projecten en uitdagende ontwikkelingen zijn wij toe aan een nieuwe stap. Een nieuw pand betekent een frisse uitstraling, nieuwe ideeën en nieuwe energie! Niet alleen voor ons, maar ook zeker voor jou als klant. Na de verhuizing gaan we ook snel aan de slag met onze training en inspiratieruimte waardoor wij nog beter in staat zijn met jullie mee te denken, mensen op te leiden en alle trends en ontwikkelingen te volgen. Op dit moment zijn we druk bezig met alle voorbereidingen om een snelle start in Bijsterhuizen te realiseren. Benieuwd naar de ontwikkelingen? Houd dan deze pagina goed in de gaten. We proberen jou zoveel mogelijk te informeren met waar we mee bezig zijn.

    .

    NATUURLIJK STA JIJ OP NUMMER 1

    Daarom zijn we ook tijdens de verhuizing op werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur telefonisch bereikbaar voor al je vragen en bestellingen. Op 26 maart zullen er geen bestellingen bezorgd worden. Hierbij alvast de gegevens van ons nieuwe pand en pas indien nodig alvast de gegevens aan in je eigen systeem:

    Avodesch B.V.
    Bijsterhuizen 5012
    6604 LZ Wijchen
    Tel: 024-3727292
    E-mail: info@avodesch.nl

    Nieuwe pand in Wijchen (foto 2021)
    Oude pand in Nijmegen (foto 2014)

    .

    HOE HET ALLEMAAL BEGON

    Na vier jaar als beroepsmilitair actief te zijn geweest, ging Raymond Peters destijds aan de slag bij het bedrijf van zijn vader. In 13 jaar tijd, groeide hij van magazijnmedewerker tot operationeel directeur en was hij verantwoordelijk voor productie en logistiek. Na de verkoop van het bedrijf in 1996, is Raymond nog een aantal jaren blijven werken, maar verloor al snel zijn interesse. Tijdens de zoektocht naar een nieuwe uitdaging, werd hij door een goede vriend geattendeerd op de mogelijkheden voor het overnemen van een groothandel in schoonmaakproducten. In eerste instantie voelde dit niet als een geweldige uitdaging, maar na het bezoek van een beurs in Parijs, werd de interesse gewekt en ontstonden er allerlei ideeën en mogelijkheden. Schoonmaak is immers een gegeven, dat moet altijd gebeuren.

    Het plan werd geschreven en in juni 1999 ging Raymond vanuit zijn huis aan de slag. Al snel had hij een mooi pand op een geweldige locatie in Nijmegen aan de Dr. de Blécourtstraat gevonden. Samen met één medewerker zijn daar in oktober 1999 de deuren van Avodesch geopend. Ambitieus als Raymond Peters is werd na twee jaar GT Chemie in apeldoorn overgenomen. Langzaam aan kwamen er meerdere mensen in dienst en inmiddels telt Avodesch 13 medewerkers en realiseren we een omzet van 5 miljoen. 

     

    - TIJDLIJN -

    NIEUW BEDRIJFSPAND OP FUNDA

    Na verschillende bezichtigingen bij potentiële bedrijfspanden, komt er op 8 september 2020 een nieuw pand op Funda Business. De interesse is gewekt en er wordt snel een afspraak gemaakt. Op 17 september vindt er een bezichtiging plaats. Bij binnenkomst voelt het gelijk goed. Dit is hèt ideale pand om voor Avodesch een volgende stap te te maken. Het is groter, gunstig ingedeeld qua ruimtes en het magazijn bestaat uit één grote hal. Dit alles was toch wel een hele grote wens. Verder is het pand goed onderhouden en zijn er tal van mogelijkheden om onder andere een vergader en trainingsruimte te maken. 

    Het nieuwe pand is gelegen op het industrieterrein Bijsterhuizen, een industrieterrein van 250 hectare en daarmee het grootste Gelderse bedrijventerrein, gunstig gelegen met op korte afstand een groot aantal op- en afritten voor de omliggende snelwegen. De bereikbaarheid is uitstekend door de nabijheid van de N326, de A50 en de A73. Een ideale locatie om onze klanten snel te kunnen leveren. 

    VOORBEREIDINGEN

    De weken daaropvolgend staan volledig in het teken van de voorbereiding. Waar moeten we overal rekening mee houden? Welke vergunningen hebben we allemaal nodig? Wie gaat de projectverhuizing coördineren? En wanneer beginnen we met opruimen in ons pand aan de Dr. de Blécourtstraat? Het zijn allemaal vragen die in de vele vergaderingen vaak besproken zijn. Over één ding waren we het met zijn allen eens: Wat er ook zou gebeuren, onze klanten zouden totaal geen hinder ervaren van onze bedrijfsverhuizing.

    SCHOONMAAK

    Op 1 maart hebben we de sleutel gekregen! Vanaf de eerste dag staat alles in het teken van schoonmaken en opbouwen. Samen met NESU, één van onze betrouwbare schoonmaakpartners voor diverse schoonmaakdiensten zoals glasbewassing, gevelreiniging en periodiek onderhoud, zijn we hiermee aan de slag gegaan. Als groothandel in schoonmaakartikelen is dit ons absolute visitekaartje!

    INRICHTING MAGAZIJN

    In 2 dagen tijd heeft Begra ons magazijn omgebouwd tot een volwaardig magazijn waar we meer dan 400 palletplaatsen beschikbaar hebben. In de time lapse video hiernaast zijn de 2 dagen mooi in beeld gebracht.

    WAT EEN VERANDERINGEN!

    Met grote dank aan Marco Kaal & Zn, Bouwservice Wijchen en Boessen Vloeren, voor al hun werkzaamheden de afgelopen twee weken. Bijna alle muren in ons nieuwe pand zijn gewit en deuren opnieuw gelakt, wat resulteert in een schone frisse uitstraling. Alle kantoren zijn voorzien van een hoogwaardige pvc vloer en we zijn twee toiletten in het pand rijker. Daarnaast heeft onze eigen adviseur Guido van Keulen de roldeuren gecoat met Nitoshield. Deze coating herstelt en versterkt de oorspronkelijke kleur van de ondergrond waardoor de roldeuren er weer superstrak uitzien.

    GOEDE MACHINES

    Bij een nieuw magazijn horen goede machines! Om alles snel en soepel bij onze klant te kunnen leveren hebben we een heftruck, sta stapelaar en palletwikkelmachine aangeschaft.

    Binnenkort meer....