Page 6

PP

Vakkennis oppoetsen Avodesch is voornamelijk een regionale speler met een vaste klantenkring, die in hoog tempo uitbreidt. MICHEL DAMS: “Steeds meer nieuwe klanten weten ons te vinden en waarderen de vakkennis, service en betrokkenheid die wij bieden. Binnen Avodesch is het een speerpunt dat iedereen kennis heeft van de producten en toepassingen. Van verkoop tot marketing, van administratie tot logistiek worden onze medewerkers intern opgeleid tot vakspecialisten. Omdat er nagenoeg geen verloop is binnen het bedrijf, blijft de opgebouwde kennis behouden.” Kennis is vanaf de oprichting een belangrijk speerpunt binnen Avodesch. 4 Avodesch Raymond Peters: “Schoonmaken is een vak en vakkennis moet je regelmatig oppoetsen. Dat doen we zowel bij onze eigen medewerkers als bij onze klanten, bijvoorbeeld als we de afgesproken nieuwe werkmethodes introduceren op de werkvloer. We geven instructies en zorgen dat de schoonmakers het belang van de toegepaste veranderingen onderstrepen. We bieden op maat gemaakte concepten, waarin maatgericht wordt aangegeven wát er schoongemaakt moet worden, met welke frequentie en met welke middelen. Hierbij voorzien wij onze klanten ook in de benodigde veiligheidsbladen en schoonmaakplannen. Deze zijn voorzien van pictogrammen en kleurcodes, zodat ze voor iedereen te begrijpen zijn. De kleurcodes komen overeen met de producten en de toepassing ervan. Nieuwe hulpmiddelen worden door ons op locatie afgeleverd en gebruiksklaar gemonteerd. Bij machines geven we uitgebreide instructies aan de eindgebruikers en een demonstratie zodat iedereen in de praktijk kan voelen en ervaren wat de mogelijkheden zijn. Onze bedreven Accountmanagers kunnen het niveau “Schoonmaken is een vak en vakkennis moet je regelmatig oppoetsen. Dat doen we zowel bij onze eigen medewerkers als bij onze klanten”


PP
To see the actual publication please follow the link above